2010年11月8日星期一

DAY -8 大戰正式開始

08:00 醫生尚未巡房,護士已經送來今天老公要食既化療藥,每日4次,每次27粒(每日108粒)。 護士放低左就走左。係唔係依家開始食呢?但老公未打背脊針,唔通唔洗打?都係睇定D先食。老公今日都好精神,昨晚仲首次享用專人煮餐服務,食左碗新鮮熱辣既快意粉。

09:00 醫生巡房了,因血小板太低決定不打背脊針,醫生說只是多一點保護,血小板唔夠打不到也沒有辦法,老公已食完第一次既藥

16:00 已吃了3回藥丸,狀態不錯,我還比他像病人呢~

20:00 食埋今日最後一次藥,今天任務完成,叻仔~ 
因為一時之間要食太多化療藥,所以老公要24小時吊鹽水,希望佢吊住條喉都可以瞓得好喇,晚安!


15 則留言:

  1. 大戰開始,保持高度備戰狀態啊!++油!:)

    回覆刪除
  2. +OIL~~ 看見這些小白...都知道您地真的辛苦了...切切的為您祈禱~希望可以做D就完一切的治療~~章魚可以快D食到阿茄的愛心飯盒呵~~

    回覆刪除
  3. 加油章魚! 神每一分每一刻守護你。潔明你也要加油! 神必看顧你們!

    回覆刪除
  4. 如果大家可以在留言時留名就好喇^^

    回覆刪除
  5. 米奇係我! .....妳一定很辛苦的,但笑著面對,人也會開心愉快得多...

    回覆刪除
  6. Vicky Wong8/11/10 19:48

    亞樹都咁叻開始化療啦, kimmy你都要小心身體,唔好病倒呀!!
    亞樹真係好叻,每日每次都要食咁多藥,如果俾我,一定食到嘔啦...
    努力!!加油呀!!

    回覆刪除
  7. chingyeung8/11/10 21:51

    聽到你準備接受骨髓移植的消息,心裡好激動,好感恩。繼續為你祈禱!KIMMY 都要小心身體呀~!

    回覆刪除
  8. Chanyu咁勁
    食藥濕濕碎啦
    難唔到你O既

    繼續為你常禱告
    應承你的一定做
    與你一步又一步
    行這條恩典之路

    回覆刪除
  9. jacky,sally&yanyan8/11/10 22:31

    努力加油呀,天父撑你,我們一家都撑你!^.^

    回覆刪除
  10. 是啊!HIM SIR,你說得對啊!小樹吃藥濕濕碎,吊鹽水都濕濕碎,打針抽血....全都濕濕碎啊!

    但唔知佢跟住時間表做運動這一環....是否都濕濕碎呢?樹樹,不要懶惰啊!吹波波啦!踏單車啦!伸展運動啦!都要是濕濕碎的啊!我信你,一定得!++油!:)

    回覆刪除
  11. 其實我一直想問,點解你叫阿樹嘅﹖
    邊個幫你改架﹖
    你要加油!好似我咁,飲多D水呀!
    水怪上

    回覆刪除
  12. TO:水怪

    阿樹係我幫佢改GA, 因為拍拖後,佢第一份送俾我既禮物就係一個又肥又大既樹形咕O臣,於是就開始叫佢阿樹。叫叫下就係咁叫落去,所以我D親戚朋友都係叫佢阿樹,但佢自己D親戚朋友就唔知佢有呢個名。結婚O果日都好多人問"邊個係阿樹?"...哈哈

    回覆刪除
  13. 謝謝大家一直的禱告和支持!現在暫時還好...


    初時見到水怪這個名,還在想我何時認識過一位游泳健將呢?
    哈,原來就是你!哈哈!

    回覆刪除
  14. 係我幫佢改嫁~
    佢成日揸住個大水杯~
    唉, 尋我差o的害死o左佢
    突然發覺原來有摯愛在身邊已是最幸福了...

    回覆刪除
  15. To & YI
    automatic octomatic, 我要約埋你地到我家打邊爐,(x記牛柳粒將再次登場)因我諗都係時候輪到去我家,你們還記得第一次就是到我家聚會嗎?其實這次我很深刻,記得你們的坐的位置,雖是第一次聯誼聚會,但大家都很熱誠,很投入分享...再到mayhei家說個不停,確實很懷念,octomatic你們一定要到,就約定大家around聖誕節假期啦 !! 主牽庭各成員,請快快報名, 費用全面$999每位, 舊會員費用全免,新會員面議,哈哈 !!

    回覆刪除