2010年11月7日星期日

DAY -9 敏感睡寶寶

未戰先發燒...唔知老公訓左未呢? 老公加油!!


快D到聽朝就好喇...


抗抽筋藥同抗真菌藥

08:00 老公今早起身真的退燒了 ^^

10:00 暫時未知驗血結果,但今天又要輸2包血...

暫定明天開始化療,今天主要是食抗抽筋藥同抗真菌藥

老公瞓醒之後都幾精靈,來到時佢已經完成了執床、沖涼、洗傷口、消毒同取樣本等工作,不過仲未趕得上進度,未做到每小時吸波波的運動。老公要加油呀!

15:00 今日驗血結果 白血球 3.9 血色素 8.4 血小板 18
輸血期間,老公出紅疹,唔知佢對D藥定D血敏感,打左抗敏針,D疹好快就退左喇~不過因為打左針,成個下午就做左睡寶寶,咩都冇做過....運動量大落後~

17:30 為左要30分鐘內食左個晚餐,老公終於在熟睡被迫起身。起身既時候岩岩佢既至愛弟兄黎左...見到佢地夫婦二人,老公突然變得好精靈,談笑風生。多謝弟兄車埋老爺奶奶回家。見到老公咁精神,當然唔錯過機會叫佢追返D運動,佢都算乖,敷敷衍衍都叫吸左十幾下波波同踩左10分鐘單車。是日晚上安然渡過。

按之前的安排,明天應該開始打背脊針同食O果400粒化療藥丸,不過醫生好似話背脊針要血小板最少100先打得,老公得18,應該未打得,未打得就唔可以開始?! 醫生全日只係問左老公一句:有冇邊度唔舒服,之後就冇出現過,所以暫時都唔係好知安排~

DAY 1 發燒,DAY 2 敏感,希望DAY 3 冇事喇....

我們知道好多弟兄姊妹時常記掛住我地,為我們祈禱,甚至禁食禱告,多謝你地呀!我地會努力的。

老爺有點唔舒服,兩日來都因為怕感染老公而默默在中心外面坐,未能見老公一面,請大家都記念老爺,希望佢快D好返喇,謝謝。

之前因為未熟習這個blog 的運作,有d設定怪怪的,令閱覽者不便,現在已修改了瀏覽同留言的設定,希望大家睇得容易d喇。多謝!

9 則留言:

  1. YEAH!YEAH!火燒旺地後,土地將變得肥沃啊!相信這會為小樹苗日後的成長提供良好的土壤呢!小樹苗,你要繼續不怕風吹雨打,在逆境中努力的茁壯生長啊!:)

    回覆刪除
  2. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  3. 章魚﹗勁呀﹗打完咗抗敏針後,竟然成為睡寶寶,你叻過我之前呀﹗俾心機﹗繼續努力禱告,禱告,禱告。

    回覆刪除
  4. 小樹,你就好啦!在旅行獎賞以外,又多加了睇樓團和去飲兩個獎勵,如果是我就一定全力以赴,盡快領獎啦!聰明的你一定都會啫!哈哈!先生,記住"革命尚未成功,同志仍需努力啊!"和同你都要為各自的目標努力啊!哈哈!

    先生,休息好啦!我去打"冷震"先,哈哈!好無聊呢!:P

    我懷疑太太被我嚇親,唔好意思,呵呵!

    好啦!++油啦!

    太太,現在POST野容易了,你真細心,呵呵呵!

    回覆刪除
  5. 好兄弟、好弟兄、好鄰居
    成日掛住你呀~經常上O黎UPDATE你的消息
    我O地已經將呢個BLOG設定為首頁嘞~
    我會日日監察住你
    你要經常食O野做運動呀
    你在做,我們在看!!!
    記住不可偷懶、不可灰爆!

    回覆刪除
  6. TO: 新任家務助理

    多謝你偷偷地潛入我屋企打掃,今早趕住燙好D衫拎俾老公所以D野亂左D,希望冇嚇親你。

    不過下次你來通知聲,除左唔想嚇親你,我都唔想被嚇親,夜麻麻返屋企,開門見到間屋唔同左,都真係打個突。

    ANYWAY 謝謝你 ^^

    回覆刪除
  7. 太太,我會記住啦!你唔好FIRE我啦!唔該你啦!先生今日都有讚我,仲提我唔好亂用家具呢!我會記得啦!遲D煲D定驚茶過你飲啦!哈哈!

    晚安:)

    回覆刪除
  8. jacky,sally&yanyan14/11/10 07:23

    努力加油呀!章魚兄..主日就聽吓...其中講到牧者有病但神奇妙保守...

    禱告把家庭危機轉為祝福
    http://www.npac.org.hk/idb/sermondetail?rm_id=1852

    回覆刪除