2010年11月4日星期四

大戰,一觸即發

自昨日收到瑪麗醫院的來電,一直都很緊張,今天總算可以鬆一口氣,暫時過左一個關口。
 昨日瑪麗醫院通知,骨髓捐贈者已準備就緒,只要老公的情況OK,最快星期六就可以入院,仲約了今天一早到醫院驗骨髓。

今日一早便跟老公一起到醫院,去到J8病房,人山人海,好多人在等候覆診,心諗原來血癌已經係一個好普遍既病。

好快護士已經幫老公抽血,冇幾耐就有個女醫生幫老公抽骨髓,老公話今次是有史以來最痛的一次,休息了半小時,就去見另一個醫生,醫生問左D問題,就叫我地出去等,一切要等骨髓報告才可定案。

等待等待.....心中其實打定輸數,老公成6個月冇打化療,之前D血指數又大起大落,D骨髓實好差。我仲同老公講,如果今次過得到,一定係神蹟。


等到5點..都未有消息,實在折磨,於是我地決定走喇。一上的士,就收到電話,是護士打來,竟然說冇問題!明天去打支激生針,星期六就可以入院了。


我地聽到都好開心,之後就忙住通知大家,開心過後,我地都突然感到好疲倦,可能之前太緊張了。


感謝主成就這件不可能的事。


現在是另一個關卡的開始,未來的路仍然很漫長,實在要靠大家多多支持及禱告。

1 則留言: