2010年11月5日星期五

與東區醫護說再見

今天一早,我們返回東區醫院打針,務求在進行骨髓移植前谷起老公血的指數。

返到去D4病房,熟識的嬸嬸一如以往跟我們打招呼:"章魚回來覆診呀?"

這兒的醫護同工都認得我們了,回去感覺很親切。

每次病房都會有好多既病人,但係每次姑娘都會好快為老公服務,今次沈姑娘也不例外,很快已經幫老公打"小白針"(呢個係我地幫白血球激生針起既名)。沈姑娘告訴我們,昨天他們收到瑪麗的消息也為我們緊張,不斷查看電腦看看有骨髓報告未,當他們收到瑪麗醫院的通知時,他們也很開心興奮。

沈姑娘叮囑了我地明天到瑪麗的注意事項,叫我們要小心D,加油!感覺很窩心呢。沈姑娘仲特別安排我地見一下負責老公的靚仔醫生劉醫生。劉醫生見到我地都露出好開心的表情,仲話呢次真係感謝主,之前見到老公的情況,佢都唔知點同我地講好,依家終於有機會喇。在百忙中,劉醫生同沈姑娘都好開心咁同我地傾計,仲應我們的要求同我地合照呢,真係好開心呀,我地仲約好左,等老公好返再返去探佢地。

臨離開東區醫院前,我地都好掛念在老公化療住院期間常給予老公鼓勵既馮姑娘,當我地話佢知可以去換骨髓了,佢都好開心,我地問走之前可唔可以見下你呀,佢即係話梗係可以喇,我地上到5樓,馮姑娘已經在電梯口等緊我地喇,一見到老公,即刻跟他擁抱,我覺得佢地唔止係護士同病人既關係,而係天南地北無所不談的好朋友。

老公之前在醫院受苦的時候,因探病時間既限制,我同其他親人朋友都唔可以成日陪住佢,在佢寂寞無助既時候,好彩有馮姑娘、院牧、劉醫生等醫護額外用自己既時間去探佢,安慰佢,唔係老公在隔離病房的日子將會更慘,多謝你地這群有愛心既醫護,感謝神為老公安排咁好既天使。

1 則留言: