2010年12月19日星期日

DAY +33 意外就係咁發生咗

今是係第 33日,百日急性排斥的危險期,過了1/3。

以下是一則新聞報告:

<本報訊> 今晨9時許,將軍澳一個單位疑因煲湯沒有看火,險些釀成火災。事發事女戶主正在家中睡覺,男戶主在客廳上網。事件造成一時的恐慌,亦險些驚動消防員。幸得鄰居及時發現,阻止意外的發生。現場現在仍彌漫著濃烈的"火羅"味.....

-_-....今朝早在睡夢中起身煮早餐俾老公食,順便打算煲滾D湯放入真空煲。因為太眼瞓喇,所以煮好早餐,開咗火之後就叫老公食完早餐時再叫醒我。點知意外就係咁發生咗。

老公食完早餐,見我咁攰,所以就冇叫我,仲見廚房煲緊野成屋水蒸氣所以關左廚房門,自己就在上網。2小時後,老公突然黎到床邊大叫"老婆,幣喇,煲湯煲燶咗!"起初都唔知做咩,不過定一定神之後,就聞到超級濃烈既"火羅"味,再去廚房睇下,煙霧迷漫,成個煲黑哂,打開個煲蓋,簡直"火羅"到透唔到氣,跟住就聽到消防車既警號聲。

我同老公你眼望我眼,心想唔係咁大鑊吧。好彩,消防車唔係黎我地屋企,只係路過。

事後我訪問老公事發既經過,點解咁"火羅"都唔發現有問題。老公用左"溫水煮蛙"黎解釋點解會唔覺"火羅"。最後發覺有問題,是因為聽到鄰居在走廊議論紛紛查探邊家煲燶野同洗唔洗敲驚鐘。

間屋到依家都仲有D"火羅"味,個新買既真空煲就咁燒焦左,擦咗好耐都擦唔甩。好彩又有家務專家老爺仗義黎拯救返個煲。

今次總算不幸中之大幸,感謝主,我地以後會小心D,保持儆醒。
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

熱烈祝賀好姊妹Jeanie第一本繪本完成,d 圖畫好靚仲好有意思。昨日出席唔到她新繪本既發佈會,真係可惜。我已託人幫我買一本,仲要加親筆簽名,希望快d到手就好喇。

以下是Jeanie的Blog,大家可以去欣賞一下她的靚靚作品:http://jeanieleung.com/index.html

 

7 則留言:

  1. 感謝神保護您們,不過亦証明潔明身體很累,希望妳有多一點的休息。

    Jenny

    回覆刪除
  2. 驚險~ 幸好最後沒事!
    希望類似事件唔好再發生,又上《章魚日報》啊~

    對的,溫水煮蛙,的確不易嗅出來~
    但一用火就要分外alert ^_^

    回覆刪除
  3. 唔駛驚!唔駛驚!主耶穌喺大廳!
    不過出到溫水煮蛙理論+保持儆醒....喺信仰上都多謝提醒!章魚潔明就快做冬啦,今年可以開心啲啦 ^.^ j&s

    回覆刪除
  4. 老爺萬歲....要不用了數次的真空煲就...哈哈!:P

    回覆刪除
  5. 有驚無險!有驚無險!感謝主,平安無事!
    我相信每個家庭主婦都曾有類似經驗,有左經險,下次就會提高警覺. 不過,潔明真的太累.好似湊BB咁,當章魚睡覺時,你就爭取時間一齊睡,家務的事待醒來後才做吧.

    大女弓人

    回覆刪除
  6. haha, 下次真係要小心d啦~

    回覆刪除