2010年12月30日星期四

DAY +44 平安平安

今日老公一切安好。謝謝~

老公呢幾日可能在醫院太無聊,開始上網搜羅各地區既食店,並選出我最喜愛的十大食店。仲不斷同我講,"老婆,你睇下呢間....O果間又..,呢個好似好好食...那個又好似賣相好靚."

其實老公最少半年唔出得街食飯,咁快睇定D餐廳都係有得睇冇得食。我唸佢可能真係向醫院餓傻左。

好喇,老公,你出得街食飯既時候,我就同你去哂呢10間餐廳食飯喇。等我減定肥先。

3 則留言:

  1. 很好,很好!

    因為對食店感興趣,可以引起食慾,盼望章魚先生不但喜歡搜羅,還享受在進食中,因為能吃,就會吸收營養,身體就會壯健。

    記念章魚繼續增加多方面的興趣!

    1/99

    回覆刪除
  2. 可否叫chanyu share下個list, 我都好有興趣~ haha!

    回覆刪除
  3. 唔駛減啦,肥小小先好睇

    回覆刪除