2010年12月10日星期五

DAY +24 小中泄氣

今日早上原本約了見營養師,不過佢臨時有症要看改為下晝。一早來了醫院,就陪老公打打機開心下。

今日老公的成績表  小白1.62  小色9.8 小皮 37  小中0.99
由於小中跌破1,所以又要再打小白針了。小中乖乖地繼續向上喇。

老公D小便暫時沒有出血情況,醫生今天開始會減少類固醇,再觀察下是否會再出血。不過佢話自己好似索左K咁,每15分鐘去一次廁所,每15分鐘去一次廁所,這方面仍未有任何改善。

http://www.youtube.com/watch?v=p43xm-2bhJc


雖然老公唔係索左K(不過可能係索左"茄")而成日去廁所,不過成日去廁所都真係好麻煩,我地呼籲各大小朋友,向毒品說不,向廁所說不。


最新收到的消息是有機會星期日出院,但要視乎情況而定。


  

8 則留言:

  1. 魚茄你們的分享方式愈來愈生鬼,CHANYU你要快快好番,我今日亦請了病假,我都要快快好番,但願有一天我們在McFee吃早餐時可以遇到你....

    回覆刪除
  2. 開心自然生鬼,鬼馬!

    回覆刪除
  3. 索"茄"係章魚獨有,係私家0既,而且上足一世隱,我地一定唔敢。

    為章魚的健康加油,為早日出院打氣。
    祝主恩滿滿,平安和喜樂常在。

    回覆刪除
  4. 祝"茄"恩滿滿,不用成日去廁所。

    brother fai

    回覆刪除
  5. 親愛的震宇:

    無論你邊一日出院,我都懷著感恩的心為你代禱!

    等你們的好消息!

    黃姑

    回覆刪除
  6. 如果悶就打俾我,我來同你升hr

    回覆刪除
  7. 願主繼續緩和身體的問題, 逐步康復.

    回覆刪除
  8. 不同啦, 索K膀胱壞晒難復原, Chan yu 都係暫時係因排斥而有問題, 日後會好返既~!
    希望你那齣「大廁客」盡快落畫啦~
    Nice dream.

    回覆刪除