2011年1月26日星期三

DAY +71 保重保重

老公今日個肚有D唔舒服,間中會隱隱作痛,休息過後已經好一點。其他方面都不錯,仲識取笑我唔識寫"禠"奪個"褫"字。哼~佢再取笑我,我就要"禠奪"佢大王既權利。

昨日瑪麗醫院的護士打電話俾老公話星期一詳細的驗血報告出左,報告顯示抗體濃度低,所以醫生要老公加服一倍免疫抑制劑 cyclosporine A(CsA,環孢素A),由每日食一次,加至每日兩次。環孢素A的副作用係會影響腎,上次腎功能唔理想,醫生就減左食環孢素既份量。今次腎功能PASS,又到抗體濃度不足,好複雜...希望唔好醫得頭又顧唔到腳喇。

我工作既小機構一直人手都唔係好多,依家我地共有4個人。我D同事都好好,之前我成日請假,佢地都會幫手頂住,仲叫我放心照顧老公唔洗擔心工作既事。最近,佢地都禍不單行,1個發燒,1個感冒菌入腸,今日最後1個都因為要避3隻狗而炒單車,傷左隻手。後日就開始年宵,在傷病中既同事仍然記掛著工作,在多番勸告下仍然帶病力撐,身體稍為好轉就急住返工。真係令人擔心佢地會捱壞。各位辛苦哂!保重保重!

近來流感都好流行,天氣又轉涼,各位都要小心保重呀!

識多一點點:

褫奪
拼音 [chiduo] 注音 [ㄔˇㄉㄨㄛˊ]
看漢科技提供
to strip off; to deprive...

3 則留言:

  1. 記念章魚既健康, 也求神保守你及同事年宵順利, 大家都盡快康復.

    回覆刪除
  2. 對呀,流感流行,車廂中有很多人咳以及包雲吞,今早逼火車時還被一位兄台面對面咳過來,無遮無擋,只是自己念念有詞的說「唉,濁親添」!這些控制不到的都是交給主好了。

    願主保守潔明和她共事的同事健康,可以不用帶病工作,受傷的可快點痊癒。
    願主加力給 Chan yu,緩和他的腹痛;賜智慧給醫生,在藥物方面作合適的安排,讓身體機能可以快點回復;賜平安給 Chan yu 和他一家,讓這個單單信靠祢的弟兄能夠經歷祢的同在。
    祢的同在是我們的力量,求主加增我們信心,不用處處要看到證據就能夠順服,單單渴慕祢,向大信之路進發。禱告奉主名求,阿門。

    回覆刪除
  3. 為章魚太太的同事感恩,
    給她們夫婦很多的愛心,
    求神親自報答賜福他們!

    記念他們得醫治及早日康復,
    在年宵擺賣中有很好的成績,
    上下齊開心豐足歡慶迎兔年!

    1/99

    回覆刪除