2011年1月25日星期二

DAY +70 第七十天食團年飯

今日是第70天,起起跌跌之下又到了第70天,日子即使難過,亦都係會過既。我以前考試成日都係臨急先溫習,所以考試期間就最痛苦,但係無論幾辛苦,考試考成點,都會有考完既一日,考完又可以好開心咁繼續做懶人 ^^ 

因為星期五開始我要忙於攪機構在維園既年宵,所以至年初一前都唔知有冇時間可以回家食晚飯,所以今日會提早同老爺奶奶一齊食團年飯。

上年老公年三十晚也在醫院,探完老公之後,同老爺奶奶&同細佬去食團年飯,老爺奶奶俾我同細佬揀食咩,最後我地揀左去我地最愛既KFC食團年飯,4個人食左好多野。^^



上一年的團年飯

5 則留言:

  1. KFC是團年飯?!
    真是很KIMMY的選擇~!

    Emily

    回覆刪除
  2. 嘩~我星期六會帶學生去維園呀! 到時來探望你啦!
    當然會幫襯幫襯!
    我們也很想和你2位食團年飯呀! 你們ready就通知我們啦!
    預祝章魚兔年身體健康! 潔明有空我們來車你返教會祟拜啊!
    可以一起吃早餐(我的至愛!)
    水怪上

    回覆刪除
  3. ~在神的保守下以後一家人都可以食團年飯~
    ~因為我們愛~神先愛我們~
    ~加油~努力~

    回覆刪除
  4. 章魚太,

    辛苦晒啦,KEEP住加油,一班弟兄姊妹會為你禱告!
    天氣有點冷,外出要多穿點衣服.

    章魚生,

    你在家要加油呀!要撐住!那些"小朋友"好快就會回覆正常的了.新的一年 - 免年就到,祝你身體健康!神恩滿載!

    回覆刪除
  5. 平平安安,以感恩喜樂的心吃團年飯~

    以感恩為祭,主的恩典乃是一生之久!

    回覆刪除