2011年1月11日星期二

DAY +56 下回分解

踏入DAY +56,老公係唔係真係可以出院仲係一個謎,因為唔知點解,昨日(今朝)抽血的結果,到晚上仍然未有。

好緊張呀,為左作最好準備迎接大王,我已經打掃好屋企,仲買定料,準備早上返工前煲定湯。除左我,老爺奶奶亦準備就緒,買定菜,準備煮餐好既俾老公。不過當然經過咁多次空歡喜既經驗,我地都打定底,除左做好準備迎接大王回歸,同時亦做好事情突變既準備既。當然好好好好希望我地準備既野冇白費喇!

老公一向都是穩陣既人,雖然我知佢心入面好想快D返屋企,但係當我同佢講:"好野,聽日就出院喇。"佢就會答:"唔好咁開心住,真係出到先算,不如你為我出院祈禱先喇。"

面對出院機會,我們都有唔同既取態,欲知老公係唔係真係可以出院,請看下回分解!

09:00 小醫生巡房,終於知道昨日的驗血結果 小白2.57 小中1.81 小板 44 小色 10.9
          小白同小中比上星期四那次驗血低了很多...小白跌了 2, 由4以上跌至2.57,小中亦由上
          次 3.79 跌至1.81。點解升升下會跌左呢?要等主診醫生巡房先知道......

13:00 老公已獲批出院,正收拾行裝等取藥, 應該唔會有咩阻滯吧! 哈哈,感謝天父。

16:00 大王已抵達寢宮

12 則留言:

  1. 早晨, 如章魚所說, 先為他能平安出院祈禱先吧!!!

    回覆刪除
  2. 今早起床前已經和 Sandy 為你出院安排禱告~

    願神保守帶領!
    各人以平安的心來迎接報告結果~

    回覆刪除
  3. 我知點解不升反跌啦!因為這段日子冇啖好食,冇營養囉!另外,以過去的經驗心情都好影響小白、小中他們,好似上次去完馬交,狀態有好番DD...你話係唔係?我想如大王順利出院,小白、小中等會天天在家好食好住,一定會升番的。

    期待醫生話:雖然指數跌了,但冇問題,回家啦!我們要把病床留給其他更有需要的病人啊!

    匿名朋友

    回覆刪除
  4. 匿名朋友,給你十個讚。欣賞夠冷靜。也體貼其他病人需要。

    小白、小中朋友們,加油同章魚體內的朋友打好關係。今晚潔明及世伯伯母會厚待你們。指數們努力加油﹗

    章魚,恭喜回歸將軍澳﹗

    回覆刪除
  5. 謝謝CLARE的十個讚:)

    好嘢!好嘢!出院啦!出院啦!

    相信大王回到由王后親自收拾的皇宮、喝王后親自烹調的台筍靚湯,加上父王和王太后的各項安排,身上的小白、小中、小色、小皮都會乖乖成長,未來的44天,會一路精靈:)

    相信大王微服難民營,體察完民間情況後,回到皇宮,定須時間適應過來。期待大王早日出巡BLOG和MSN,很快見:)

    匿名朋友

    回覆刪除
  6. 可以回皇宮了嗎?真係好!!
    好好的和父王、母后和皇后一同筵席吧,慢慢吃,吃出好味來~

    今晚很冷,但神要用家的溫暖來圍繞你。加油!

    回覆刪除
  7. 恭喜你可以出院回家休息!

    願天父保守你的腳步安全回家,以及順利 settle down。奉主名求,阿門。

    回覆刪除
  8. 太好了, 感謝主.

    回覆刪除
  9. 除了休息外,
    記得好好享受皇宮的美味,
    最好慢慢嘆,
    養個白胖的身體。

    小白、小中、小色、小板穩步升,
    開心愉快好過年!

    1/99

    回覆刪除
  10. 放心啦, 返左屋企後, 心情都好D,人都自左D,胃口都好一點...小中小白會正常運作.
    章魚生, 加油呀! 要吃多一點,睡多一點呀!!

    回覆刪除
  11. Chan yu:

    今天是很冷的一天,從昨晚起天文台已經定義為嚴寒。我預算你會在家「冬眠」的了。好好休息,瞓暖張床,不用心急上來打blog。 為你在家的起居飲食、作息、健康禱告,讓主在家裏繼續醫治你。



    經文: 「無論何時你們看見自己被各樣試煉圍困了,都要以為大喜樂。因為知道你們的信心經過試驗,就生忍耐。」(亞一2~3,衛莫司譯本)

    回覆刪除
  12. 為你能出院回家休息感恩,唔洗再驚醫院啲病菌了。在家中好好休息,100大關好快會過的了。為你們祈禱﹗

    回覆刪除