2011年1月21日星期五

DAY +66 老公精神不太好

老公今日精神不太好,成日都要瞓覺。佢話佢身心都好累,冇咩心機。唔知係唔係唔夠血呢?原本星期四去東區醫院係要輸兩包血,因為唔夠所以只輸左一包,下星期一去瑪麗醫院覆診先再算LU。

呢排流感咁強勁,如果老公有咩事要入院,一定冇隔離床位要住大房,大房個個流感,咁就好易感染喇,所以老公一要好好保重唔好要入院呀!

老公話佢好耐都冇食過蛋糕,因為骨髓移植病人飲食指引話,所有蛋糕餅干,即使係獨立包裝既都唔可以食。老公好鍾意食蛋糕GA, 特別係心太軟。星期一覆診時,我多口問醫生,如果自己即焗即食既蛋糕食唔食得,醫生竟然話可以WOO, 不過唔可以有CREAM/朱古力漿等流質既成份。

為左一嚐老公的願望,所以尋日我地用新買既焗爐整左D簡單既朱古力蛋糕仔,雖然冇流心朱古力,但係都好過冇得食。老公都食得好開心,我都食得好開心。




8 則留言:

  1. 我都勁中意食心太軟!!!
    你都焗得唔錯呀~~~
    ChunYu要cheer up ar!!!

    回覆刪除
  2. 震宇,
    為你打氣, 知道身體影響心境, 心境又影響健康, 紀念你身心的累, 希望你多休息, 多進食, 多大笑, 買D看得開心的卡通電影, 開心的心情有助身體, 讓身體休養好D之後, 精神又可好D。

    潔明,
    你真能幹, 煮食物又得, 焗蛋糕又得, 愛的確是最大的動力, 願神不斷加你創意及智慧, 叫你有能力及心力照顧震宇, 大家互相鼓勵, 有力的渡過這100天。

    神的恩典在人的軟弱上顯得完全, 求主看顧保護你們的身心靈!

    Jenny

    回覆刪除
  3. 看到已想食
    老友記能嘗到愛心蛋糕
    讓舌頭重遇久違的味道
    我想定是感動極了...

    唔知老兄會唔會好似「味皇」吃了「味吉陽一」的食物後的反應咁呢:
    好好味呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    喂,好想同你傾計呀...

    水和

    回覆刪除
  4. 或者好似葉問師傅咁講:

    「我要十個!」

    回覆刪除
  5. 我見到都很開心,我估計到今年夏天,
    Octomato 已能成為全能妻子,
    所有屋裡大小事務,家居的奇難雜症,都不會考起你。

    回覆刪除
  6. 魚魚, 你有一個這麼關心你,愛你的太太,真的令人感動.
    嚐著潔明做的愛心蛋糕,同時keep住開心心情,對你身體有幫助.

    回覆刪除
  7. 記得努力一點,
    讓自己保持在美好的心情,
    做多一些開心的事情,
    下週一覆診的時候,
    報告靚到醫生都叫好,
    回家繼續做要蛋糕有蛋糕的大王,
    使章魚太太成為全能的王后!

    1/99

    回覆刪除
  8. 那裏來的心機和技巧做出這樣精美的蛋糕?
    每一件都是潔明愛的灌注。Chan yu 很有福氣,神差派了很多天使圍繞着你!

    回覆刪除