2011年1月16日星期日

DAY +61 明天覆診

今早因為我懶惰賴床,冇起身煮早餐俾老公食。老公見我死都唔肯起身,冇得食,最後只好自己去開罐加營素飲頂肚。點知飲完瞓返上床,心跳就不斷加快,仲成頭大汗,之後就去左嘔....嘔完仲瀉添,成罐加營素就咁化為烏有,好恐怖,嚇死我。

幸好老公休息左一陣之後,都算回復正常。如果老公一直個心不斷加快加快咁跳跳跳,我都諗住打999叫救護車。聽日要記得向醫生匯報呢件事先得!我以後都唔敢偷懶做爛瞓豬喇。

老公話覺得自己D手手腳腳白左冇咩血色,唔知係唔係D指數繼續不斷下跌。不過估都冇用,估唔到既,聽日覆診就知喇。希望冇事,一必順利喇。天父求你保守。

聽日一早要去覆診,仲好似話會好凍,我會打包好隻章魚,暖暖的帶他去醫院!又要辛苦老爺晨早幫我地去醫院簽名。要瞓LU,為明天覆診好好準備及祈禱。晚安!

2 則留言:

  1. 祝覆診一切順利.著到好似粒章魚丸咁仲好,保暖為要.


    大女大弓

    回覆刪除
  2. 願天父保守你們覆診的腳步,平平安安的完成檢查。

    回覆刪除