2011年4月27日星期三

DAY+162 i'M BaCK

我已經從青海回來了,雖然行程中間發生了小意外,亦有些阻滯,但總算平安回來了。

老公這幾天好像也不錯,除了仲係好眼瞓外,一切都可以。還長了很多新的頭髮。

天氣開始和暖,老公的狀態相信會一日比一日好。依家老公都會好乖的幫手洗衫掠衫、洗碗執屋,感覺他好像慢慢回復起來。老公成日投訴我見佢好似精神少少就勞役佢,但係郁下係好事黎既...所以大王已正式變為灰伙子(灰姑娘的男子版),哈哈^^

跟大家分享一下青海的美麗風景~










4 則留言:

  1. Kimmy ,我覺得你講野都幾風趣攪笑, 章魚, 你有咁可愛嘅老婆, 你可笑住咁做灰伙子都不錯呀!! 哈哈 !
    TO&YI

    回覆刪除
  2. Welcome Kimmy, 你們倆小口子團聚了!感謝主的保守。
    辛苦你們了,一個出trip,一個擔戴家務,別過勞才好~

    回覆刪除
  3. 忘了你出TRIP...SO HAPPY, 平安回來~ 真好~
    您老公勁呵, 幫忙打掃, 好乖~~
    看見您倆的甜蜜,感到好幸福呵~~
    我曬了上次你來我家的相片呵, 幾時等閒又過來聚聚~~同學仔~
    MICHELLE WOO

    回覆刪除