2011年4月5日星期二

DAY +140 作反日大揭秘


老公這幾天不錯,蛇蛇已將近全部退去,只係可能唔係好夠血,加上天陰陰,所以成日都想瞓。

在聰明人節,我地去左大作反,見作左反幾日都冇事,所以斗膽同大家分享一下我地大作反日既活動花絮,請看以下的短片,睇下我地去左邊喇~



短片入面既地方向好耐好耐,耐到老公都未發病之前,老公已經叫我同佢去。只係我呢個冇咩童真既人,每次都同佢講,果度好悶ga,唔岩你去。拖拖下一直都冇同佢去過。直至佢發病之後,有一日佢話,成世人都未去過。當時我真係好後悔一直都唔肯陪佢去,所以向2010年1月30日,我地就一齊去左第一次。老公o果日好開心呀,好似個大細路咁。可能因為入面真係好有歡樂既氣氛,令人可以暫時忘憂,而老公亦都可以暫時忘記自己係一個病人。自果次之後,我就應承老公每次佢化療完畢,放監回家既時候都會同佢去一次。

過去一年我地去左7次,真係估唔到我都會一年去7次,我地張全年通行證真係抵。當日做證既時侯,老公仲話如果做完張證冇幾耐就返左天家,咁就蝕哂。哈哈,依家張證到左期喇,老公我地唔洗蝕lu!

呢次去完,離開既時候老公好似好唔捨得,唔知佢係唔係驚張通行證到左期之後,我唔會再同佢去呢?老公唔洗擔心喇,你以後要去,我一定會陪你再去ga!^^ 我只會跟你一起去睇入面既煙花~

我地成日都會為左身邊一D好似好重要既事,例如工作,追電視劇,而忽略左一D更加重要既人同事。為左唔好令愛得太遲,我地要留多D時間俾身邊既人同埋天父啊~

8 則留言:

  1. so sweet! so touching !!!
    Vienna

    回覆刪除
  2. 感謝天父,感謝天父祢讓我們在考驗之中,能夠排除世界的煩瑣事情,憑藉一顆清心發掘出什麼才是寶貴。一些看來普通的人和事,其實是我們內心最需要的:能夠和親人、伴侶在一起分享時間,遠比向外無止境的擴張來得窩心、溫暖、滿足。感謝祢讓我們看清楚,最大的幸福,就是在自己身邊。 願祢保守震宇弟兄和他的家,得祢滿滿的恩典。禱告奉主名求,阿門。

    謝謝Kimmy 真情分享,仲剪埋片,厲害~
    雖然Sandy 和我也病了,昨日假期在家休息,但回想起來也是一種幸福呢,多謝你們的啟發~

    回覆刪除
  3. 妳真係幾好心機
    過期有乜所謂, 整過張新証law, 再唔係整張海洋公園
    happy fish, many happy fish, 走進深海 go go go...

    回覆刪除
  4. 呀~ 好勁呀條片!! 好有心機~ 好似人o地結婚播d 片咁!!
    蛇蛇已將近全部退去<--- very good!!!
    繼續努力~

    回覆刪除
  5. 好開心呀,煙花好靚,
    可是不能常常這樣作反啊~ 
    因為主題公園「人多菌雜」,是有一定風險的:下不為例

    Chan yu 不用不捨得,第日又可以去過,每次也有新得着~

    回覆刪除
  6. 好開心呀!!
    估唔到你段片剪得咁有細心!
    你開頭把聲好似米奇,好好笑~!
    Emma

    回覆刪除
  7. 荒漠甘泉 4/8
    求祢使我知道十字架的榮耀;
    求祢使我知到刺的價值。
    求祢使我看見痛的路徑是到祢那裡去的梯級;
    求祢使我看見我的眼淚是築成虹彩的材料。」
    --------------
    為着玫瑰感恩易;
    為着刺而感恩難,
    我也正在學習呢~ 是何等大的信心!

    繼續為你們代禱~

    回覆刪除
  8. 你地真係好幸福呀!

    回覆刪除