2011年4月1日星期五

DAY +136 作反的一天

哈哈哈.....新版面係唔係好搶眼呢?

今日我地計劃作大反.....我地會做咩...唔話俾大家知住.....

今日係聰明人節, 祝大家開開心心:-)

7 則留言:

  1. 章魚生, 章魚太, 今天是 "魚人節", 祝你們開開心心地作反^-^ 哈哈^-^

    跟隨者

    回覆刪除
  2. 得閒換吓款幾好。
    大家都開開心心啦 !!!
    芳婷

    回覆刪除
  3. 有幾大反呀,頂多出街食餐好的。聰明人節快樂

    回覆刪除
  4. 若我們處於好像沒有神時,而堅信不疑,仍仰望祂、禱告祂、敬拜祂,我們的生命就會長進。讓我們用信心來唱說:「我雖然行過死蔭的幽谷,也不怕遭害,因為你與我同在」。

    >>>>>>>>>>>>>>
    主知道我 -- 就憑這點,已經值得最大的平安、喜樂。

    回覆刪除
  5. 作什麼反呢~ 好想知,好緊張呀~

    等你作反後報告,哈哈

    回覆刪除
  6. SHare 一首《必得見光》 by 基恩敬拜

    http://www.youtube.com/watch?v=64_BpMFi8Pg

    超過所想所求,主祢常攜着我手~

    回覆刪除