2011年4月14日星期四

DAY +149 Happy Farm 初收成

唔知大家仲記唔向 DAY +109我地分享過我地開始向屋苑平台既園藝區種植野呢?轉眼間就40日喇。

當時我地將格田劃分3小格,分別用黎種草莓、蕃茄同櫻桃蘿蔔,奶奶最後仲向佢果一格落左D白莧菜種子TIM。呢幾十日,大家翻土、播種、淋米水、落雞蛋殼、除草,依家終於有D收成喇。^^

我地種既4樣野,暫時得我既櫻桃蘿蔔成功發芽同長大,上星期六已經發現佢結左果,我當日摘左2個,好紅好得意,唔知佢地會唔會再大,所以其他O果D就再等下先再摘。


左邊那堆就是櫻桃蘿蔔喇~好多呢

呢粒係第一粒採摘的


暫時摘住2粒欣賞下
今日去淋水,見到佢地又長高左喇,相信D果又會大粒左。我地都唔係好肯定呢D蘿蔔仔係唔係可以煮黎食。唔知你地有冇人知道呢?

講完種植,都順便講下老公既近況。老公都幾好,只係成日都好眼訓,同埋有一日佢起身既時候,唔知點解對腳腫到豬腳咁,好似吹漲左。不過過左幾個鐘又正常返。估計係血液循環既問題,我會得閒留意下佢D腳,如果有咩唔妥,我會帶佢去睇醫生。好彩老公唔係真係章魚,如果唔係8隻腳一齊腫左都幾得人驚~

6 則留言:

  1. 「好彩老公唔係真係章魚,如果唔係8隻腳一齊腫左都幾得人驚~」
    你的想像力都。。。。。。
    我都不敢想像。:p

    祝章魚快快康復,在夏季可以生生猛猛。

    回覆刪除
  2. 櫻桃蘿蔔:歐美各地最常見的蘿蔔,體積較白蘿蔔小。可以醃漬或鮮食。

    糖醋櫻桃蘿蔔
    材料:櫻桃蘿蔔,糖,白醋,鹽。香油。

    做法:
    1.櫻桃蘿蔔摘掉葉子,留小部分葉子,會比較好看。
      
    2.蘿蔔洗淨後,切片,大概2毫米寬,不要切斷。
     
    3.放糖,鹽,白醋,香油醃4個鐘。
      
    4.吃時灑上熟白芝麻。

    糖醋櫻桃蘿蔔吃起來非常爽口,而且賣相好看。但是做出來的酸甜度卻可以自己調節到滿意為止,而且吃甜還不怕上火,是個難得的好菜。

    可以考量下, 但唔知章魚食唔食得, 又或者等我上黎整比你地食又得

    回覆刪除
  3. FYI

    http://tw.myblog.yahoo.com/sandy-forphotos/article?mid=26349

    回覆刪除
  4. 食就應該食得,不過唔知好唔好食

    回覆刪除
  5. 櫻桃蘿蔔好紅,好靚,好新鮮! 很好的收成呀~
    Chan yu 做適量的活動,呼吸新鮮空氣;繼續為你的精神、力量、康復進度、一家的平安禱告。

    回覆刪除
  6. 慈愛的天父:

    謝謝祢賜與很好的天氣,萬物蓬生勃發,祢永遠是我們生命中的供應者。願祢施恩臨到震宇弟兄一家,讓他們得到平安喜樂;又願祢在合適的時間,親自拖帶保守,挪去他肉體的疲累,抖擻他的精神,起來以行動來感謝讚美祢。
    「祢的杖,祢的竿,都安慰我。」(詩23:4)
    祈禱奉主名求,阿門。

    回覆刪除