2011年8月3日星期三

DAY +260 灰伙子「升呢」

老公今日好叻仔..佢今日考車一TAKE 過PASS 左....YEAH!

去年 12 月中,還記得老公當日骨移後第一次返瑪麗覆診,天寒地凍,又找不到的士,又怕遲到既徬徨。當日我話:"如果我之前的起心肝去學車,今日既事就唔會發生喇,我要付諸行動先得。"

講完呢句說話,我當然無的起心肝去學車,如是者過了4個月,我以為可以不了了之,點知老公前排又提起呢件事,叫我好去學車,我當然繼續愛理不理。直到有一日向老公再三催促下我終於的起心肝去報名,仲慫恿老公一齊報名TIM。老公O果時話,自己今日唔知聽日事,分分鐘要入院,到時上唔到堂考唔到試就會浪費哂D學費。最後,老公知道可以分階段付款,以及在我威迫利誘之下佢先乖乖地報左名。

今日老公考路試了,成功PASS左。即係過去幾個月佢都能夠順利健康的上堂同考試,仲冇因為身體不適而走堂TIM。雖然考試合格好開心,但更開心既係老公抱著今日唔知聽日事,見步行步既心情,完成了一個之前佢以為好難,甚至有機會爛尾既事情,對佢黎講係一個好大的鼓勵及提醒。

感謝天父的保守~~~~

YEAH~~以後灰伙子可以「升呢」做埋柴可夫了~

至於我,原本同老公同步學車既,但因為這星期太忙,所以推遲了考試日期,下星期先考。

除非有神蹟發生喇,唔係我諗我都係要補考補考再補考。因為天生冇咩方向感,對機械操作又笨,只剩下3堂共6小時,但師傅都仲係堂堂要幫我扭軑同踩BREAK,師傅話我軚盤不穩,腳制及油門使用不當,行車位置不正確,太接近物體。師傅仲毫不留情的說....幾十個學生入面至會撞到一個好似我呢D咁既學生.... -_-

為左行人同駕車人士的安全,我諗我都係做乘客好D^^

3 則留言:

  1. B哥可以搭順車嗎?B嫂加油呀,補返3,5,7個鐘就ok了:)

    回覆刪除
  2. 章魚太, 妳"威迫"成功, 是時候要"利誘"(奬勵)章魚生呀!

    跟隨者

    回覆刪除
  3. 章魚太
    俾多D心機,放鬆D心情,加多D細心,睇遠D路面。
    祝你考試成功

    回覆刪除