2011年8月14日星期日

DAY +271 大滿足日

今日好開心~~開心在咩呢?

開心一: 老公可以揸車車佢2名好兄弟。進出醫院期間,他的兩名好兄弟為免葉爸葉媽舟車勞動,長途跋涉由將軍澳去東區及瑪麗醫院,常常不辭勞苦的找藉口接送我地。老公冇諗過自己可以有命考牌同揸車,更加冇諗過竟然可以揸車回饋他的兩名好兄弟,所以佢真係勁開心!

鬼馬呠呠車

開心二:今日老公可以同佢人生中最重要的其中5個人一起食晚飯 (可惜細佬不在,唔係就差不多齊哂)。呢5個人係邊個,當然就係老爺奶奶,兩名好兄弟,同埋本人^^!老爺奶奶一直都當兩名兄弟是半邊仔,我地一起經歷患難,一起經歷恩典,互相扶持,互相守望,今日聚首一堂,閒話家常,說說笑笑,儼如一家人,我諗在場每個人都好開心,這天得來不易,真係好開心呀。

開心三:今日有大餐食!真係好飽!突如期來的齊人食飯,並沒有令老爺奶奶措手不及。今日佢地最愛既仔仔,新抱同契仔們到訪,佢地做了一桌好餸款待,食到我地個個攬住個肚走人,等我介紹一下今日既菜式,等大家冇得食都有得睇下,哈哈!

湯:紅蘿蔔粟米南瓜湯

餸:
清炒白菜仔
招牌肉鬆四季豆

秘製數字骨

豉汁青椒炒牛肉
薑蔥炒肉蟹

清蒸多寶魚
甜品:雪糕

餐飲:紅酒,可樂,啤酒

感謝天父讓我們可聚首分享食物,分享歡樂!

P.S. 最最開開心係有得食,有得玩,但係唔洗付出任何勞力!感謝老爺奶奶豐富的預備!辛苦哂 ^^







3 則留言:

  1. 親愛的章魚及潔明,
    可以想像Billy有車開的興奮,為您們大大感恩,也為章魚有這位兄弟而開心,神實在將厚厚恩典賜下,也相信衪往後要大大使用您們去見証衪!
    Jenny

    回覆刪除
  2. 章魚生,章魚太,

    看了圖片都好想食....

    小天使

    回覆刪除
  3. 什麼是秘製數字骨?看起來已很想吃了。
    為你們感恩!仰望主一點一點的帶領,真是太好了。
    我也要坐順風車呢!
    嘉恩(陳傳道)

    回覆刪除