2011年8月30日星期二

DAY +287 灰伙子變白

經過一系列多姿多采的生活,老公前幾日覺得唔係好舒服,無電的情況出現了。老公說總覺得渾身不自在,整個人很疲倦。但係未有任何發燒或傷風的病徵,所以暫時未有睇醫生。依家就乖乖的留在家休息休息同休息,充電充電同充電。

老公好得意架,佢好鍾意成日攤大對手掌,自己望下望下,望到入哂神,好似在研究掌紋。當然老公唔係在睇掌紋,而係在睇下自己對手有冇白左。佢成日都同我講:"老婆,你睇下我手掌好似又白左,可能我唔夠血喇!"跟住又要拎我隻手去比較,跟住就會說:"你睇我隻手同你隻手D色差幾遠,我一定係唔夠血喇,會唔會係復發呢?"

因為我本身係黑底,膚色比較深,而且隻手又厚肉,所以長期都會深色D,老公搵我隻手去比,一定會覺得自己白。我成日都話佢知,唔係你隻手白是我太黑,佢就係唔信,哈哈^^~
依家佢唔拎我隻手去比喇,佢自己同自己比,對白就改為:"老婆,你睇下我手掌好似比尋日白左,我唔夠血喇!"

老公頭又大手又大,成日攤大對手,個大頭又擰擰下,真係好可愛~ 究竟睇隻手既顏色係唔係可以知道自己夠唔夠血既呢?等我下次問下醫生先。

5 則留言:

  1. Think Positive!! 咪諗埋d衰o野啦~~
    不過身體仲未係好好, 唔好玩得太勁啦~
    得閒都係起屋企抖下啦^^

    回覆刪除
  2. 章魚生, 您要從食物中吸取營養, 加上適量運動有助血液循環, 按時休息有助恢復體力. 外出進食要小心, 反正住家飯最為健康! 章魚太, 妳同意嗎?
    跟隨者

    回覆刪除
  3. 親愛的天父:

    祢是榮耀的君王,祢是將不可能變為可能的主。震宇弟兄的健康,活活見證着祢的大能。從微小希望,直至移植骨髓,經歷重生,直至出院,做以前沒想過可以做的事,當中滿有祢的恩典。 在我們的生命中,沒有人比祢更明白我們的需要,甚麼時候榮耀祢,甚麼時候需要休息,願我們都以順服的心來渡過。將震宇的康復進度擺上祢面前,願祢賜福與他,滿溢他的杯;願祢賜智慧給醫護人員,減抗排斥藥的同時,震宇的身體能夠慢慢適應,心中不作多想,只有仰望祢的信心,明白到祢的安排往往超越我們所能認知的,最終卻是叫我們得益處。禱告奉主名求,阿門。

    Chan-yu and Kimmy,
    身體是最誠實的,佢要休息的時候,讓佢抖一下,之後佢舒服返便會聽話。雖然很多事情人也很難掌握,可是我們能掌握對神的依靠、順服,而神就是掌握一切的神。 
    願平安長在你們心中。  砵砵車會乖乖的等着你不會走的,遲一點才出街啦~

    回覆刪除
  4. 不用想太多,手掌白就代表手掌白而已,不需要太早relate 到不夠血等問題,otherwise 醫生的檢驗便顯得沒有意義了,對嗎?
    繼續為你們禱告!

    回覆刪除
  5. 慳返唔駛搽SK2 :)

    回覆刪除