2011年8月22日星期一

DAY +279 雜記

今日老公到了醫院探訪一位我地一直都記掛著的朋友。空中通訊了一段日子,終於見面了。可以跟病友一起互相分享支持係一件好開心嘅事。

唔知點解自從老公患病之後,總覺得血癌好似係一個好普遍嘅病咁,唔覺唔覺就會發現有朋友,或者朋友嘅朋友有呢個病。

血癌有好多種,而且每個人體質不同,病情變化都不同,回想起當初日日都見步行步,唔知之後會係點,難免會感到徬徨。那時,我地都成日上網搵資料,睇下有冇病友曾經發生過類似嘅經驗,雖然搵到有差不多經驗嘅,變化也會不同,但係搵到同路人,也會有一些共鳴同安慰。

唔知有冇病友會唔覺意路過呢個BLOG呢? 希望老公嘅經歷也可以俾到小小資料、安慰同鼓勵你地喇。如果你地有咩需要,即管留言或電郵俾我地喇,我地好樂意將我地知道嘅同你地分享,不過當然有關病況既野都係問番醫生喇。除左分享,我地也樂意為你地代禱的,有需要就通知我地喇,必盡力而為!

--------------------------------------

這幾天我們都好悠閒,老公考到牌升呢做柴可夫,我當然唔會放過佢喇!我地趁放假同朋友去了郊遊,望住藍天碧海青草地都真係好舒服呀!以前我地一定唔會有咁好閒情去享受生活,依家真係要同大家講句,放鬆下喇香港人!有時間要去欣賞一下天父的創造,讓身心靈充充電。
















呢幾日亦都証明左一樣野,就係我考牌那天可以PASS絕對係匪夷所思。因為我早幾天去運輸署拎到個牌唔夠 2 小時就已經撞左埋牆,令鬼馬呠呠車多了道疤痕......(其實多條疤咪仲型,唔好咁傷心喇!)


3 則留言:

  1. 看到你們的雜記,很開心很感恩。
    雖然未有留言,還是每天從心的記掛着你們!願平安想與你們同在~

    回覆刪除
  2. 感恩你倆得著了天父的拯救,是時候計劃一下自己的人生,榮耀見證神了

    回覆刪除
  3. 阿嫂,除左屋企附近,妳係邊度出沒多,可以多些係fb check-in嗎?:P

    回覆刪除