2011年7月31日星期日

DAY +257 老公做義工

老公近來也不錯, 感謝天父!

上星期是老公的生日, 忙到都唔記得呢個係老公移植後的首個壽晨。O果日冇咩特別慶祝, 只是靜靜的兩個人出外吃飯 (其實自老公認為自己可以外出食飯之後, 我地已經日日也是出街食)。2個人能一起吃一餐比平日看來更有意義的飯, 我地都好開心。

最近, 因為公司實在太多野做, 所以老公呢個灰伙子, 唔止要幫手做家務, 仲要去我公司做義工, 就連昨日星期六也不例外。有老公一起返工的日子真係好。之前成日請假去醫院陪老公, 依家老公係時候回報一下我公司了。哈哈^^

未來一星期會很忙很忙, 相信也要下星期才會UPDATE了。

不過還好老公下次覆診是8月8日,總算岩岩忙完,可以繼續陪老公覆診。天父的安排真係好好,平時都是三星期覆診一次,今次竟是四星期,岩岩避開的忙碌既工作。感謝感謝天父,一直以來都為我時間上的分配作最好的安排,真窩心!

3 則留言:

  1. B哥生曰快樂:)

    回覆刪除
  2. 生日快樂, Chan yu. 謝謝你的sms~
    滿滿的祝福與你同在~

    回覆刪除
  3. oh...補祝生日快樂呵~~身體健康~
    知你地忙...+oil~~天父滿有祂的計劃,祂必看顧著您們~~

    回覆刪除