2011年7月3日星期日

DAY +229 準備衝出香港~

老公這幾天狀態好像開始好起來,咳已慢慢減少了,胃口也不錯,真係令人好開心,感謝天父。

7月1日好開心,因為那天可以參與籌辦教會的夫婦聯合聚會,今次的主題是「我真的需要您」。可以跟小組的弟兄姊妹一起侍奉很開心呢,而更開心的是可以在聚會中榮耀神的名,多謝天父俾我地有呢個機會,YEAH! 希望當日出席的夫婦都ENJOY喇。

呢個星期四,我同老公會出發去墾丁旅行,是繼兩年前的蜜月旅行後的首次二人旅行。墾丁是老公未病之前原本已計劃去的地方,因為我地都係懶鬼,最怕就係要去好多景點觀光,最鍾意就係去D好悠遊既地方休息。

老公之前話好耐冇去旅行了,所以個多月之前的一次覆診,我就問醫生可唔可以去旅行(出院明細內是註明要外遊需先咨詢醫生意見)。

我:醫生我地去旅行得唔得呀?
醫:去旅行...想去邊呀?
我:都唔過份,近近地去個台灣已經好開心。
醫:去台灣,去幾多日呀?
我:想去4日
醫:UM...都應該冇問題既。不過記得帶齊D藥去WOO, 藥一定要食足
我:一定一定
醫:去到有咩唔舒服就去醫院喇,去台灣唔好亂食野,呢排台灣既食物唔係好信得過
我:知道!
老公出左醫生房笑得好開心。

原來咁容易就成功左, 問之前我仲好鬼驚TIM。哈哈,醫生俾老公去旅行,即係老公情況都幾好喇(一個月前)。^^

墾丁,We are coming!

9 則留言:

  1. 真羨慕,去旅行:(

    我又要去...

    玩得開心開心開心開心D啦!阿哥,好好招呼佢地兩個啊!唔好待慢呢!

    回覆刪除
  2. 好開心晨早便看到這個好消息!
    咳嗽情況改善,心情一定輕鬆不少,人都精神D啦~

    開開心心Plan 旅行,感受到你們的喜悅,多謝天父!

    回覆刪除
  3. Chan-yu & Kimmy,

    真是感恩!願你們好好享受假期,影多啲相返嚟同我哋分享^O^

    黃姑 of 宣恩

    回覆刪除
  4. 玩得開心,記得手信:)

    回覆刪除
  5. 章魚生及章魚太,
    感謝主, 你們真的可以出門了, 求神保守你們一路平安, 下次要衝出亞洲呀!
    跟隨者

    回覆刪除
  6. so happy for u guys!!
    enjoy ur trip~~
    願主保守你們的旅途!

    回覆刪除
  7. 親愛的天父:

    多謝祢賜這個旅行給 Chan-yu 和 Kimmy。祢是聽禱告的主,祢是醫治的主。祢不會設下我們不能承受的試煉,反而在每次試煉之中帶着美意,為此我們獻上感恩,每位守望的弟兄姊妹也為之雀躍,因為祢應許了我們愛的這對弟兄姊妹,讓我們感到祢真實的與我們同在,我們的心不再沉睡,要起來讚美祢!願祢從籌備至整個旅程保守帶領他們的身、心、靈,滿載祢的恩典;上天下地的榮耀都歸於祢。

    感謝主聽禱告,奉主名求,阿門。

    回覆刪除
  8. 玩得開心, 出入平安

    大眼

    回覆刪除
  9. 開心!真開心,享受人生,真快樂!

    回覆刪除