2011年2月4日星期五

DAY +80 大蜜蜂來拜年

WAKAKA~ 今日是第80日了,恭喜恭喜!

一早同老公一齊去醫院,新年街都小人D,路面十分暢順,醫院亦很寂靜,沒有好多人在大堂等拎藥,冷清清的。病房人也不多,見到都好開心,因為冇咩人要留在醫院過年。

老公近來個胃唔係好舒服,胃氣很多,餐餐都食唔落野,食一半倒一半,皮膚有D疹,上次醫生話再觀察下,睇下會唔會係排斥。下星期二才到瑪麗覆診,希望醫生可以了解一下,查出老公出左咩問題喇。

今日有一隻好特別既嘉賓黎左我屋企拜年。話說我同老公都好怕蛇蟲,特別係識飛既昆蟲,黎個亦都係我地住到40樓既原因,諗住D昆蟲飛唔到咁高。點知今日發現我地太天真了,下午來了一隻超大隻既蜜蜂,係我地平時去郊野公園見到個身有幾截,飛到嗡嗡聲的那種。佢唔知向邊飛左入屋,之後就入左房,老公當時瞓緊覺,俾我D尖叫聲嘈醒就發現有隻大昆蟲向佢頭頂飛黎飛去,老公躲在被窩,趁蜜蜂飛開左,就衝出廳。

我相信好多人也有類似既經驗,又怕昆蟲,又怕唔知佢飛左去邊。由於房的窗是沒有開的,所以佢一定是在房,我地過左一陣,為左今晚布覺好瞓,所以鼓起勇氣,用毛巾包住個頭入房看看大蜜蜂去左邊,點知佢唔見左WOO....我地又擔心佢飛左入衣櫃,又擔心佢匿向被窩。於是我地用左一支好長既鉗慢慢張床邊的衫,一件件夾出黎,一直都唔見佢,於是又夾埋D被出黎,都唔見佢。如是者攪左一輪都見唔到佢既蹤影,老公說不如當佢走左喇 -_-....雖然安慰自已佢走左,但係心知佢明明一定仲向房....所以間唔時都望下間房。皇天不負有心人,終於在一段時間之後,又見到佢喇。

呢次我地唔怕佢喇,用盡一切方法趕佢去隻窗到,在一輪尖叫同進攻之下,佢終於飛走左LU...

大家係唔係覺得我好無聊呢,諗返都幾無聊,仲要向度打幾百字記錄低,哈哈...多謝大家咁有心機睇到呢度。能夠跟老公一起趕蜜蜂,係一件好開心既事,好開心啊~

9 則留言:

  1. 生活的零碎片段就是我們生活的一部份,能與親愛的人在一起,那管是趕蜜蜂或是追昆蟲,都有樂趣的一面。我也試過去camp被飛天蟑螂攪到很苦惱,花了不少時間房友才把它收拾,我才可安然入睡。

    紀念章魚的胃好D,可吃多一D,皮膚的D疹快D退,並紀念週二覆診的result好D!

    套用初一主日的金句,祝萬事"聖"意!!!

    Jenny

    回覆刪除
  2. 兩公婆一齊做事,同心就事成。^_^

    回覆刪除
  3. 其實我都有同樣既經歷...但...只得我獨力應付...

    回覆刪除
  4. 章魚太,

    好sweet呀! 這些溫馨的點滴,真的令我o地呢班讀者看得很開心呀!
    新年快樂呀!章魚生,章魚太

    little angel

    回覆刪除
  5. 恭喜發財,祝妳新年快樂,萬事如意,兔年行大運

    回覆刪除
  6. 偷得浮生半日閒
    清茶淡飯寫點滴
    飽嚐甘苦享平凡
    濃情蜜意味人生

    1/99

    回覆刪除
  7. 上次Sandy 獨個兒在家時,看到窗邊有隻蜜蜂嗡嗡嗡的徘徊。她小心翼翼的用丫叉把窗關上,之後才發現根本蜜蜂先生是在窗內而不是窗外... 於是搏抖一輪又好不容易的用丫叉把窗開返... 幸好一會兒蜜蜂先生終於識趣的走了~ 當然她也有祈禱請天父幫手趕走這不速之"嚇"啦!

    你地倆小口子一同擊退敵人,何等令人羨慕呢!

    回覆刪除
  8. 恭喜發財, 步步高陞, 身體健康!!
    可能隻巨bee搭Lift上o黎~ hahaha~
    時間過得好快, 就快+100 ga la~ keep it up!

    回覆刪除
  9. 蜜蜂是被你們的恩愛甜蜜吸引上來的!

    回覆刪除