2011年2月27日星期日

DAY +103 宣道會油塘堂生日快樂~

今日是宣道會油塘堂8周年堂慶既日子,先祝油塘堂生日快樂!並祝教會繼續繁盛,各位弟兄姊妹都一起靈命日長。

今日好開心,老公偷雞外出(半年家居隔離係唔可以四圍去的),跟我一起去到小學禮堂跟大家一起參加八周年感恩崇拜,多謝弟兄幫我地安排,又車我地去。真係好好好開心,好耐冇試過同老公一齊返崇拜,好耐冇試過拖住老公一起唱詩歌。曾經想過可能今生再沒有機會跟老公一起做的事,今日都再次做到,好感恩,將榮耀頌讚都歸與我們的父神。

今日亦很高興聽到CLARE姊妹既見證,以及聽到弟兄姊妹為宣教所創作既歌曲,好好聽,好ENJOY!

老公今日都好開心,而且即使早起仍然有精神!

今日下晝仲有2兩位跟我一起長大既姊妹黎我屋企,專登整老公一直好想食,又唔可以出街食,我又唔洗整既心太軟蛋糕同意大利飯俾我地食,仲帶埋靚靚禮物同薯片黎添。

難過的日子有大家一起,常常送來溫暖、幫忙同禱告,我地真係受寵若驚,感謝天父賜予我們身邊這些天使,天父多謝袮的看顧及愛鍚,多謝袮!

詩歌分享:神坐著為王
http://il.youtube.com/watch?v=EOlsDeRCL1Q

神啊!我要一心稱謝你,
神啊!我要高舉你聖名,
我要因你歡喜快樂,至高的主啊,
你榮耀使我心歌頌你?(x2)
驅黑暗,留住美,藉著神重拾愛;
齊心禱告以真誠,藉主跨勝!
要頌揚神是愛,要頌揚神是美,
燃點真愛發光芒,宣告我主坐著為王。
就算翻起千般駭浪,主必會為我掌舵,
每日隨時乘風破浪,樂道主的凱歌!
要頌揚神是愛,要頌揚神是美,
燃點真愛發光芒,宣告我主坐著為王。


即焗即食心太軟 - 好味道!
 
自家製磨菇意大利飯 - 好食!

靚靚碗碟 - 多謝SINDY
 
補補殘樣的姻脂 - 多謝KATRIE

2 則留言:

  1. 開心開心,開開心心,繼續KEEP住好心情啊!
    不要因為一些突如其來的「好消息」影響好心情啦!哈哈!
    覆診順利+愉快啦!

    無良心 字

    回覆刪除
  2. 睇落都知道好味,讚啊!
    願你們逐漸恢復一同參加崇拜 / 教會活動的生活

    油塘堂生日快樂~

    回覆刪除