2011年5月30日星期一

DAY +195 抽骨髓日

今朝我同老公都當鬧鐘冇到,原本打算五點起身,結果六點先驚醒。去到醫院六點十(極速),又不太差,都排第四。

不過其實排幾多都不大關係,原來今天是抽骨髓的日子,所以一定要攪全日。

老公岩岩已經抽左骨髓,以前個幾月就抽一次,都抽到麻木哂,今次隔左半年先抽,太耐冇抽都好鬼驚痛(係我驚佢痛)。老公都好勁,只是稍微流露出痛苦表情,依家已經可以下床。

骨髓報告冇咁快出,不過如果有咩事醫院一定會打俾我地既。

講返今日覆診先,岩岩見完醫生,醫生說血的指數雖然仍然偏低,但都算不錯,估計身體問題不大,如冇特別通知,三星期後覆診。

今次我都問醫生,咁依家呢個狀況算不算移植成功呢?醫生既回覆係話,現階段言之尚早,最少要觀察一年先可定案。暫時仍要保持戒備狀態,繼續留在家中休息,唔好諗返工住,最少休養多三五個月才再作打算。

依家我地等拎藥,預計要等三小時。

感謝天父的保守。

6 則留言:

  1. Kimmy and Chan yu:

    平平安安的回去等報告,願在過程中看到神的帶領和恩典。

    回覆刪除
  2. 感謝天父的保守

    回覆刪除
  3. 繼續為你們打氣! 加油!
    天父必看顧你們。

    請也為金城弟兄祈禱紀念!!

    Jenny

    回覆刪除
  4. 願天父看顧你,當你的舵手~

    回覆刪除
  5. 支持,支持,支持:)

    回覆刪除
  6. 精神好轉,及胃口好轉,醫生說身體問題不大,全部是好消息.
    感謝天父.


    大姨

    回覆刪除