2011年3月5日星期六

DAY +109 Happy Farm


鄰居的作品...最右邊那個2個月就種到咁高...勁!


整裝待發

我們的土壤
 我地住既屋苑,向平台劃左一D區域俾住戶種植。一直都有意想申請一格同老公一齊種。11月當老公岩岩預備移植既時候,又到一年一度申請既日子,我填左表申請,果時老公仲話申請到,到時可能都係得你自己去種。-_-...(冷水怪)

12月收到信話今次抽唔中,候補名單13。一直以為今年都冇咩機會,加上o果時都好忙,將呢年事忘記左lu。

尋日管理處打黎話有格田問我地要唔要,哈哈,雖然遲左2個月收地,但係梗係要喇^^ (早2個月俾我,我都冇閒情逸緻去種喇,時間真係岩岩好)

為左增添是次種植既趣味性,我地決定將格田再劃分3小格,進行種植比賽。一格由老公用黎種草莓,一格由葉爸葉媽用黎種蕃茄,剩番一格就由我用黎種櫻桃蘿蔔。睇下邊格成功種出植物同收成。

其實我地對種植都係毫無經驗,本身我建議移植一d小植物入去格田度再種大佢既,不過都公話聽到移植就驚,話唔准移植,要慢慢睇住d種子發芽成長woo,希望我地成功喇^^

同我們住同一個屋苑既鄰居(好似送蛋糕黎既姐夫同我既同學兼鄰居)得閒可以去我地格田到探下小植物,我地係C1果一格。

HAPPY FARMING~



6 則留言:

  1. 只有屋苑鄰居才可探訪嗎?哈哈!

    回覆刪除
  2. haha~ good~ 希望種子同chan-yu d 小白小中齊齊健康成長!!

    回覆刪除
  3. 章魚生,章魚太,

    我可唔可以等有收成時,去探你O地呀? 哈哈!

    Little Angel

    回覆刪除
  4. [看到間中的updates已經很高興了]

    起初看見沒有更新的blog,是有點若有所失,因為上來 visit & 留言已成為一個習慣;

    可是想深一層,卻是感恩 + 感動,因為這正是代表你們已經從深谷中慢慢走出來,從新投入另一階段的生活。 「我們很快樂」 -- 這是我們肢體最願意看見的!在我來說,看到你們間中的 updates 已經很高興了。 獻上最大的感恩!繼續為你康復之路代禱,求主親自帶領你一家,期待不久將來的相聚~ Chan yu 要循序漸進,定時休息,日後一定能嚐更多美食的~

    願主賜福給你和你家,阿門。

    回覆刪除
  5. 請努力栽種, 我一定捧場,到事去偷食 ,或叫姐夫去送士多啤梨去你家 !!hehe
    toyi

    回覆刪除
  6. 好似幾好玩喎...留啲士多啤梨同蕃茄俾我...芳婷

    回覆刪除