2011年3月4日星期五

DAY +108 我們很快樂

這幾天雖然有一些小插曲,但係一切都化險為夷。我們繼續好開心咁過每一天。

老公身體暫時好了一點,依家開始佢自己自己整早餐俾自己食,仲做家務TIM。尋日老公仲早過我起身,煮早餐俾我食,是有史以來首次食到老公煮既早餐,多謝老公。

其實老公過左一百日,仍要在家居隔離一段時間,不過都按捺不住,間中都偷雞去行街,又偷雞去可信賴既餐廳食自己認為可信賴既焗飯。偷食可能特別好食,又或者因為太耐冇食過,老公食得好知味又會食得特別多。亦感謝天父潔淨食物,暫時都冇事。我地都唔會好過份,食過就已經好滿足。

好多時,見到有些病友的網誌,寫寫下冇再UPDATE,我地就會好擔心,佢會唔會有咩事呢?所以我地一定會定期UPDATE下等大家都知道我們安好。^^

5 則留言:

  1. 章魚生,章魚太,

    見到你O地咁開心,章魚生一切安好,真的很高興及為你們感恩.
    知嗎,這一百多天,看你們的BLOG巳經成為了習慣,看不到你們UPDATE的, 有時都會有點憺心......
    看到你那有趣生鬼的UPDATE,真的會令到心情很好,看到好消息時,真的可以開心一天的.
    章魚太,辛苦晒你成日UPDATE BLOG來滿足FANS們 ... KEEP住加油, 加油UPDATE BLOG ...謝謝!

    Little Angel

    回覆刪除
  2. 遲d去奇興食飯

    回覆刪除
  3. 你們一定要保持寫「部落格」,因為你們有很多讀者,神也是你們的讀者之一呢。^_^

    回覆刪除
  4. 雖然冇留言, 但我都係日日睇的~

    水和

    回覆刪除
  5. 見到你o地開心, 我都好開心~ 加油!!

    回覆刪除