2012年11月16日星期五

DAY +731 <老公住院節紀念日> - 2 歲了!

今日係咩日子,我差D都唔記得,但係老公就牢記於心,早幾個星期已叫我記得請假。又係嘅,今日係<老公住院節紀念日>,亦即係老公接受骨髓移植、從死裡逃生嘅大日子,老公又點會唔記得呢^^

先講一下老公身體嘅情況:哈哈,見個 Blog 咁耐都冇更新,大家咁聰明應該都估到一二。老公11月初去瑪麗醫院覆診,醫生說:"你情況穩定,以後可以返東區醫院覆診,冇咩事唔好再見喇!",之後再補一句:"係叻仔先可以唔洗返嚟。"聽到醫生咁講,我同老公都心中暗喜,離開J8病房,我地都忍唔住笑出嚟...仲暗暗同 J8 講 "BYE BYE" ^^!感謝瑪麗醫院上上下下的醫護人員這些年來的照顧,衷心感謝,盼望後會無期。

明年1月起,我們就重返東區醫院~ We're Back!

我地嘅生活雖然平淡,但我們很嚮往,返工放工,返教會,做下義工,同朋友家人聚首,在家中閒休,安安穩穩的,很開心,很快樂,很滿足。平淡是福,知足常樂。

兩年了,雖然對老公患病時的日子印象都好模糊,但係有些重要嘅事,一定唔可以忘記。特別是天父如何帶領我們走過死蔭幽谷,人的能力有限,病了不一定可以康復,基督徒也不例外,但係在艱辛的旅程中,能獲得從神而來的平安,卻是最重要的。

<老公住院節紀念日>不單是慶祝老公新生命幾多年的生日,還是一個讓我們回顧整個治療過程,數算主恩的日子。重新看回過去自己寫的文章,字裡行間記載著痛苦、擔心、恐懼,但卻又不失喜樂,愛和感謝。我們又點可以不感謝天父呢!

老公,2 歲生日快樂!

紀念日必備-罐頭菠蘿腸

兩週年,乾杯! (左起順時針:奶奶、老爺、我、老公)


2 則留言:

  1. 感謝神,
    祝你們夫婦二人年年都
    健健康康,平平安安,快快樂樂,感恩不斷。


    回覆刪除
  2. Chan-yu 兩歲生日快樂~!
    天父賜的平安,是世界上最珍貴的禮物;
    祝願你們在前路上滿有神賜的恩典、平安和喜樂~

    回覆刪除